Wednesday 14 March 2007

Миний эх орон яс тавьх газар гэж үү?

Өнгөрсөн зун мөрөөдлийн Америкт өнгөрөөсөн дөрвөн сар маань надаа ихийг бодогдулж, олныг өрөвдүүллээ. Миний ажигласанаар гадаад оронд сурч амьдардаг Монголчууд маань боловсролын хувьд ч газар үзсэн, нүд тайласан хүмүүс байдаг. Тэдний ярьж буйгаар мөнгө олох боломж байхад буцна гэж ярьх би усан тэнэг. Монгол хөгжөөгүй, цалин бага гэх. Энэ нь миний амьдралах философид үл нийцэх. Миний амьдралын философиор бол боловсорсон, юм үзэж нүд тайлсан иргэд нь иргэн хүний эх орныхоо өмнө хүлээсэн үүргээ биелүүлэн эх орныхоо хөгжилд гар бие оролцох юм, нутгаа голон хүний нутагт, хүний боол болж амьдарсаар байгаад насны эцэст ясаа тавьхаар нутагтаа ирэх хэрхэвч биш.

2 comments:

Эрхэс said...

Энэ тухай бодох болсон шүү. Гэхдээ Монглд болж байгаа онцгүй байдал хүмүүсийн биднийг гадуурхах байдлаас болоод амархан шантрах юм даа

Anonymous said...

Áè ÷ ìºí Àíõààòàé ñàíàë íýã áàéíà. Á¿ãäýýðýý àâàõàà àâààä ñóðàõàà ñóðààä õàðèöãààÿ ë äà. Ýõ îðîíäîî áèä ìàø èõ õýðýãòýé áàéãàà ...